Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management“ στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 40 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 11.000 εργαζόμενους που προέρχονται από 109 χώρες.
Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, ISO 27701, SOC 2 TYPE II, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e–mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails.
Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων “One–Office” σε Customer Experience Services, Back–Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως Best Place to Work (2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό όπως στον κορυφαίο θεσμό ‘European Contact Centre and Customer Service Awards‘ έχοντας λάβει 8 Χρυσά, 4 Αργυρά και 1 Χάλκινο σε διάφορες Κατηγορίες, από το 2017 µέχρι σήμερα.